AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon 151 : où trouver le coffret Collection Alakazam-ex ?
Voir le deal

Partagez
 

 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage

C. Lucy Duncan

C. Lucy Duncan
THE MAD GINGER ϟ CAPSLOCK HOLMES.

➜ Métier : étudiante en graphisme et design par correspondance avec QSan Francisco, stagiaire à la mise en page du journal de Sunnyside, et future animatrice sur la radio pirate. Accessoirement chieuse à plein temps et co-fondatrice du fan club du gros chat blanc qui danse..

➜ Age : 21 ans.

➜ Statut : j'aime les pingouins.

➜ Messages : 151


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 EmptyMar 24 Juil - 11:43

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Tumblr_m4hlwyHOkR1qzkhoqo1_250I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Tumblr_m4hlwyHOkR1qzkhoqo2_250

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 583886846
Revenir en haut Aller en bas
http://not-empty.tumblr.com

Esther Cohen

Esther Cohen
Admin ☼ Last train home

➜ Métier : Historienne et Archéologue

➜ Age : 24 YO

➜ Statut : En couple

➜ Messages : 254


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 EmptyMar 24 Juil - 21:19

Citation :
il était plutôt mignon comme garçon, même si elle préférait avaler sa langue et sa carte bancaire plutôt que de l'avouer

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1881463262 ça fait 5 minutes que je ris comme une con !
Tout est bon pour moi, il nous manque juste l'avis de Mike x)
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 EmptyMar 24 Juil - 22:38


    HAN LUCY J'ADORE! I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 1379411496 faut tellement que je me mette à regarder suburgatory rabbit I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 2930634068 hahaha merci jenson I love you okay on attend mike, je vais aller pourrir sa boite mp pour qu'il se ramène. Rolling Eyes Rolling Eyes
Revenir en haut Aller en bas

Mike K-J. Hawkes

Mike K-J. Hawkes
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : Etudiant, sportif de haut niveau.

➜ Age : 24 ans.

➜ Statut : voué à une garce.

➜ Messages : 190


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 EmptyMar 24 Juil - 22:40

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 2213793032 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 583886846 I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 239769179 .
je valide carrément (rejoins moi dans mon lit maintenant)
Revenir en haut Aller en bas

Esther Cohen

Esther Cohen
Admin ☼ Last train home

➜ Métier : Historienne et Archéologue

➜ Age : 24 YO

➜ Statut : En couple

➜ Messages : 254


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 EmptyMar 24 Juil - 22:45

Puisque tout est ok pour Mike, tu es validée ! Tu peux désormais demander des liens, des rp, un logement et te créer un scénario. Bon jeu parmi nous !
Revenir en haut Aller en bas


Contenu sponsorisé


I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.   I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride. - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

I see the love in disguise, I see the pain hidden in your pride.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

 Sujets similaires

-
» EIGHT ❥ if you want can't love?
» (m) J. Morgan •• « Love can fight everything »
» Klente A. Lowri ~ Love is blind [UC]
» (m) Zayn Malik • We are the same, and I love you more than my life...
» (m) hunter parrish △ can you see through the tears ? love you more than those bitches before.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
LOOPY FOLK :: Nouveau départ pour une nouvelle vie. :: La carte d'identité :: C'est en ordre.-