AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

Partagez
 

 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyJeu 26 Juil - 4:30

héhé il est canon dessus ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032
Revenir en haut Aller en bas

Ana K. Skilles

Ana K. Skilles
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : étudiante en design

➜ Age : vingt-quatre yo

➜ Statut : fiancée

➜ Messages : 1020


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyJeu 26 Juil - 4:42


    HAN PIGFARTS IS REAL J'ADORE TES AVATARS EN VRAI ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 I love you
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyJeu 26 Juil - 6:26

On gère pire que tout, t'as vu. ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 258152808 Et oui, il y a toute la clique principale sauf Dylan. Le must serait d'avoir Daniel (Isaac) et Gage (Erica). ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 3178713177 Et hâte de lire ta fiche, je veux du Avastich ! ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2048740776
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyJeu 26 Juil - 9:42

ANA. HAAAAN MERCI BEAUCOUP ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2048740776 d'ailleurs faudra que j'en fasse sur Holland ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 258641719
SASKIA. mais bien sur que vous gérez ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2048740776 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 OUUUUI SURTOUT DANIEL, IL EST TELLEMENT CANOOOOON ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 3499272980 Il y aura du Avastitch, j'suis obligée Laughing ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 239769179
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 6:19

Tylerrrrrr ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 :<3:
Bienvenue
Revenir en haut Aller en bas

Esther Cohen

Esther Cohen
Admin ☼ Last train home

➜ Métier : Historienne et Archéologue

➜ Age : 24 YO

➜ Statut : En couple

➜ Messages : 254


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 6:45

Non mais ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 MERDE, pensez aux admins quand vous faites des fiches de 20 pages word ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262

Bienvenue quand même ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262
Revenir en haut Aller en bas

Aéris-Mercy J. Monroe

Aéris-Mercy J. Monroe
I AM NOT A SUPERSTAR, JUST AN ADMIN

➜ Métier : étudiante

➜ Age : 16ans

➜ Statut : Propose, on ne sait jamais :D

➜ Messages : 986


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 6:52

Jenson Mac Givern a écrit:
Non mais ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 MERDE, pensez aux admins quand vous faites des fiches de 20 pages word ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262

Bienvenue quand même ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262

Tu me fais trop rire Gaga ;D ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1161277727
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:01

CAROLANE. Crystal ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 merci ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032
JENSON. merde, désolé ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 Le pire c'est que j'ai pas encore fini quoi ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 merci ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2048740776 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 4183024371
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:07

Réserve moi un méga lien ^^
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:08

Évidement, Scallison quoi ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1828999080
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:10

Exact ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 583886846 :<3: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 c'est deux là ils sont sublime ensemble
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:12

Pire que ça, et je veux surtout pas qu'ils se séparent ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 577704309 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2124793060 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 705918932
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:13

Oh non faut qu'ils reste ensemble ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:16

Oui ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 même si je crois que j’ai lu quelques part qu'ils allaient se séparer ... Crying or Very sad ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1328829628
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 7:18

Oh nan il faut pas Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas

A. Nell-Hyde O'Hara

A. Nell-Hyde O'Hara
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : pâtissière

➜ Age : vingt six ans

➜ Statut : mariée

➜ Messages : 101


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 9:07

bienvenue Smile I love you
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptyVen 27 Juil - 11:07

CAROLANE. Je sais qu'il faut surtout pas Crying or Very sad ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1328829628 ( bon en même temps vu les parents d'allison et la nature de scott maintenant ... c'était à prévoir ... ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 3178713177 )

NELL-HYDE. Merci ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 84702900
Revenir en haut Aller en bas

Aéris-Mercy J. Monroe

Aéris-Mercy J. Monroe
I AM NOT A SUPERSTAR, JUST AN ADMIN

➜ Métier : étudiante

➜ Age : 16ans

➜ Statut : Propose, on ne sait jamais :D

➜ Messages : 986


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 2:53

On est fait pour s'entendre :


A. Stitch Fletcher a écrit:
« J'ai envie de mouriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir ... »
( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Tumblr_m0qwj5b3g21r45688

J'aime ton dernière texte où tu parles de moi ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1034520638 "y à moi, des chips, du coca et pll, tout pour te donner la pèche quoi." ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 258152808 jotem meilleur :<3:
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 3:55

Hé ouais, on était fait pour être meilleurs amis ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 MDR Qu'est-ce que j'adore ce gif ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1513952130 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032
Ha perfect alors ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 Héhé dès qu'il y a Aéris, Stitch à la super banana ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 491350121 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 577704309 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1513952130 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1368498208 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 451817171 Jotêm aussi ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2213793032 :<3: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 4115138579
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 6:30

A. Stitch Fletcher a écrit:

JENSON. merde, désolé ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 Le pire c'est que j'ai pas encore fini quoi ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262 merci ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2048740776 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 4183024371

Si c'est moi qui te valide, je n'oublierai pas de te maudire ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1881463262
Revenir en haut Aller en bas

Aéris-Mercy J. Monroe

Aéris-Mercy J. Monroe
I AM NOT A SUPERSTAR, JUST AN ADMIN

➜ Métier : étudiante

➜ Age : 16ans

➜ Statut : Propose, on ne sait jamais :D

➜ Messages : 986


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 6:32

Non ne le maudit pas, si tu veux je me chargerai de sa fiche Shocked
Revenir en haut Aller en bas

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 6:37

AAAAAAH DÉSOLÉ LES ADMINS ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 1328829628 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 3178713177 Pour une fois que j'écris autant, personnellement, moi je suis contente Arrow ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2339336766 Et puis je suis obligée de beaucoup écrire quand je prend un scénario ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2048740776 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 258641719
Revenir en haut Aller en bas

Pacey-Snow B. Mellark

Pacey-Snow B. Mellark
Fondatrice ☼ the dancing queen.

➜ Métier : Dessinatrice de films d'animation pour enfants.

➜ Age : 25 ans

➜ Statut : célibataire mais amoureuse

➜ Messages : 984


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 7:08

    Je vais attendre l'avis de ma jolie soeur d'adoption avant de te valider si tu veux bien! :sourir: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 4183024371
Revenir en haut Aller en bas
https://loopyfolk.forumgaming.fr

A. Stitch Fletcher

A. Stitch Fletcher
Membre ☼ la vie est belle.

➜ Métier : lycéen surdoué, prenant également des cours d'art et barman.

➜ Age : dix-huit ans.

➜ Statut : célibatard, amoureux de avalon la plus belle.

➜ Messages : 404


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 7:19

Oui ne t'inquiète pas, mais elle reviens pas avant le cinq ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 258641719 ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2131143800
Revenir en haut Aller en bas

Pacey-Snow B. Mellark

Pacey-Snow B. Mellark
Fondatrice ☼ the dancing queen.

➜ Métier : Dessinatrice de films d'animation pour enfants.

➜ Age : 25 ans

➜ Statut : célibataire mais amoureuse

➜ Messages : 984


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 EmptySam 28 Juil - 7:29

    RHAN ZUT! Crying or Very sad En attendant, viens sur le flood et la cb! ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 2124793060 Je suis désolée de pas pouvoir faire plus... Arrow
Revenir en haut Aller en bas
https://loopyfolk.forumgaming.fr


Contenu sponsorisé


( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.   ( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet. - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

( stitch ) i've fallen for your eyes, but they don't know me yet.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

 Sujets similaires

-
» STITCH ✿ what the hell is a hufflepuff ?
» STITCH Ҩ i wanna be a starship ranger.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
LOOPY FOLK :: Nouveau départ pour une nouvelle vie. :: La carte d'identité :: C'est en ordre.-